Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack själv Afghan!
Din uppvisning i tråden "Bytt hjulen fram mot bak", går inte heller av för hackor!
Jag tror dock inte på ditt resonemang att det är så stor skillnad på folk och länder. Tycker inte heller att det var bättre förr eller bättre nån annanstans.
Vi människor behöver alltid jobba med våra relationer, det är nog viktigare ju bättre materiellt vi får det. Verkar som om vi annars uppförstorar skitsaker till verkliga problem. 80 -90 % av alla konflikter beror på brister i kommunikationen. Särskilt svårt är det med skriftlig kommunikation. Betänker man då att vi idag lever i ett kommunikations- och informatinossamhälle, så ökar möjligheterna till konflikter dramatiskt.
Den här typen av inlägg är bra social träning. Att vi lär oss "tala ut", utan att bli förbannade!
Krister N