Rolf och Monica
HBK Medlem
Sv: Jag skämms!
Det är inte du, det är snikarna som ska skämmas!
Jag skämms! att vara husbilsägare
Står nu på ställplatsen i Mariefreds gästhamn och betalar självklart 200:- för att få tillgång till Vatten,latrin toa och dusch,det tar inte mer än en kvart så kommer en icke betalande och frågar kan jag snika koden av dej till servicen!! nej svarar jag den får man betala för .Snyltaren ger sig inte utan snabbt haffar några små flickor och får då koden.Dom använder självklart allt som går och dessutom så tömmer dom sin latrin i toaletten!!.Under kvällen rasar det in husbilar och det första dom, gör är att fråga dom" snikande bilarna"(för dom är flera) om koden som dom givetvis får,för det verkar som att många husbilsägare inte tycker att dom behöver göra rätt för sig.Är det konstigt att vi husbilar blir illa ansedda när vi kommer med ekipage för många,många hundra tusen kroner och inte kan betala för att tömma sin SKIT!!.Som tillägg "snikarna" skyltar med sin Husbilsklubbs dekal och nummer,jag har både reg och hbk nr på snikarna men jag tror inte att det behövs för dom borde känna igen sig ändå.Skämms på er!!!! Jag är glad att jag inte har hunnit sätta på mitt hbk märke
Mimmi
Det är inte du, det är snikarna som ska skämmas!