• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag mötte......

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025
Hej , idag mötte jag en HBK-are i Ludvika jag tyckte att det var medlem nr 893 ? Jag blev så där glad när jag möter en "kompis" . Min abstinens gjode sig påmind igen. Men nu så är det inte så långt kvar innan vi kommer ut på vägarna igen. Men jag har även mött husbilar utan dekal idag ochså , jag unrdar om det var flera HBK-are som inte hade loggan på bilen? Det var länge sedan som jag mötte så många på samma dag och mitt i kyla.snörök, men man längtar ut när man ser alla som åker efter vägarna. Så ni som känner er träffade som rörde er i krokarna av Ludvika i dag så var det jag som såg er. :santa-2-icon: Mvh

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026
Sv: Jag mötte......

Hej Brittis!
Det var inte oss du såg. Men vi har faktiskt firat hela julen hos släkt i Söderbärke som inte ligger långt från Smedjebacken.
Fick även det trevliga uppdraget att va Jultomte på herrgården.Och tänk jag tror att ungarna tror att tomten finns.
På hemvägen firade vi nyår i Kaxholmen med glada medlemmar från HBK.
:santa1: Hälsn. Ursula o. Krister :santa-2-icon:

Toppen