• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag har fått tillåtelse av läkaren att åka tillSpanien

F

F.d. 12848

Guest
Änteligen har min Cancerläkare givit mig tilllåtelse att vistas i Spanien under vintern men på tuffa vilkor.Jag äter 8 cellgiftpiller om dagen sedan länge, nu med ett tillägg av ett dropp var 3 vecka.Flyger från Malaga 6.30 och är tillbaka kl 2330 med besök på Uddevalla sjukhus för dropp. Finns det några vänner som snurrar runt Balermaderna med omnejd så jag kan lämna min sambo i husbilen gäller en dag var 3je vecka frågar Illåsen

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Jag har fått tillåtelse av läkaren att åka tillSpanien

Hoppas att ni trots flygandet får en fin vinter!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vad är det närmare bestämt du vill ha hjälp med, illåsen! Jag kommer nog att befinna mig i de trakterna viss tid i vinter.

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 12848

Guest

Tack alla vänner!
Jag har tänkt att parkera husbilen under hotellet i Ballemaderna,fågelparken eller någon annan plats nära flyget så jag kan ta taxi dit,det gäller 8 jan,29jan,19feb,12mars min sambo vill inte vara ensam under dagen som jag är i Sverige,
annars åker vi runt som vanligt,något nytt ang.att stå i Torre de mar var det skrämskott hälsar Illåsen

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025

Allå vänner!

Som Du säkert förstår Göran så beror det på vädret om vi är kvar i Portugalien eller vi drar oss åt Spanien.

Om vi är i närheten behöver inte Birgitta känna sig orolig, vi ska nog ta hand om henne.

Just nu Gale på Algarve, 23g, strålande solsken men imorgon ska det bli lite regn och sedan åter svenskt högsommarväder.

Ha de

Britt & Kjell

F

F.d. 25023

Guest

Vi kom precis från strandplatsen under hotellet, totalt full,även två HBK-bilar. Fågelparken och gatan ovan var tomma som vanligt. Kanske under högbevakning från Policia Local. Tömde dock toan på den vanliga platsen.

Står nu på marknadsplatsen i Fuengirola med 7 andra bilar då vi skall med tåget till Malaga tidigt i morgon. Turismo-(Personbils) parkering på paseon här går också bra att stå. 10-talet bilar i förrgår.

Platserna söderut i Manilva, San Roque, Estepona är ok.

På lördag startar vi mot Portugal och kommer tillbaka hit någon gång i november.

De gav precis "alerta naranja" nyheterna för i morgon till Malaga-regionen, skall regna extremt mycket.

Hälsning. Jyrki

Bosse

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
70
Medlemskap
2021

Tack alla vänner!
Jag har tänkt att parkera husbilen under hotellet i Ballemaderna,fågelparken eller någon annan plats nära flyget så jag kan ta taxi dit,det gäller 8 jan,29jan,19feb,12mars min sambo vill inte vara ensam under dagen som jag är i Sverige,
annars åker vi runt som vanligt,något nytt ang.att stå i Torre de mar var det skrämskott hälsar Illåsen

Hej!
Vi står just nu på camping Torre del Mar, jag förmodar att det har stått bilar på den stora grusplanen mot stranden, men där har inte funnits några bilar under denna veckan, det står även skyltar om förbud för att parkera husbilar vid den parkering som ligger i anslutning till boulebanorna.

Mvh

Bosse

gusoe

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
7050
Medlemskap
2025

Hej på Er !
Jag vet inte riktigt säkert när Ni åker ner till Spanien.
Hörde av Leif M att Du skulle ordna med Husbilen i Göteborg först.
När Ni än åker så kör försiktigt.
Minette och jag önskar Er en God Jul och Gott Nytt År och att Ni får det härligt under vintern!
Bästa hälsning
Minette o Ove Gustafsson i Falköping
(gusoe)

F

F.d. 12848

Guest

Vi åker i morgon till Trelleborg sedan går vägen till Santa Pola för att jula, efter jul åker vi till Malaga för att övervintra vi åker sommar vägen över högfjällen skall bli varmare.Farväl snö o kallt hälsar Illåsen

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Färgeland o Högsäter nära golfbanan då?? :)

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Änteligen har min Cancerläkare givit mig tilllåtelse att vistas i Spanien under vintern men på tuffa vilkor.Jag äter 8 cellgiftpiller om dagen sedan länge, nu med ett tillägg av ett dropp var 3 vecka.Flyger från Malaga 6.30 och är tillbaka kl 2330 med besök på Uddevalla sjukhus för dropp. Finns det några vänner som snurrar runt Balermaderna med omnejd så jag kan lämna min sambo i husbilen gäller en dag var 3je vecka frågar Illåsen
Hej..
Jag beundrar verkligen din envishet, lust och kraft att åka även denna vinterresa. Det är verkligen inspirerande för både för mig och säkert andra som liksom jag dras med
olika åkommer som kanske får oss att tveka. Läser att ni ämnar till de platserna jag själv hade sådan glädje av förra vintern, efter tips bl.a av Er.
Önskar Er på alla sätt lycka till.
Bo Mårtensson
Libom

T

Teddi

Guest

Vi åker i morgon till Trelleborg sedan går vägen till Santa Pola för att jula, efter jul åker vi till Malaga för att övervintra vi åker sommar vägen över högfjällen skall bli varmare.Farväl snö o kallt hälsar Illåsen

då e ni välkomna på en busgrogg i nerja på våran altan,:D,lite slödricka..

i mitten på januari,,välkommen,,:D:D

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Trevlig resa på er, sköt om dig och Birgitta.

Hälsningar från Peder o Berit

Toppen