F
F.d. 12156
Guest
jO SÅ HÄR ÄR DET. Förra veckan ringde min förra chef och frågade om jag kunde hjälpa honom med sin dator den bara stängde av sig när den jobbat ett tag .I vanliga fall så är det oftast bara och ta isär och blåsa rent datorn invändigt då det oftast är en igensatt processorfläkt , då jag vet att han inte har någon kompressor så ber jag honom ta dammsugaren och suga rent istället funkar lika bra bara man ser till att inte nudda något för den statiska elektricitens skull.
Men det är då något går snett,så nu har han en nästan stendöd dator istället (en fläkt snurrar ett par varv bara)
Så har ni gjort något liknande och "hjälpt" någon i er närhet så att allt har "skitit" sig
Eller är det bara jag som har haft otur när jag försökt att hjälpa folk
Alla katastrofer som ni har varit inblandade i duger att gotta sig i.......................
kanske har ni bogserat någon och glömt låsa upp rattlåset vad vet jag Låt oss garva ihop åt lite galenskaper ........................
Men det är då något går snett,så nu har han en nästan stendöd dator istället (en fläkt snurrar ett par varv bara)
Så har ni gjort något liknande och "hjälpt" någon i er närhet så att allt har "skitit" sig
Eller är det bara jag som har haft otur när jag försökt att hjälpa folk
Alla katastrofer som ni har varit inblandade i duger att gotta sig i.......................
kanske har ni bogserat någon och glömt låsa upp rattlåset vad vet jag Låt oss garva ihop åt lite galenskaper ........................