• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

JAA! Nu har vi hämtat vår nya (beg) husbil

F

F.d. 55818

Guest
:spinny: Idag var vi och bytte in vår gamla husbil mot en beg men betydligt nyare. Vilken känsla. Den har allt vi vill ha och jag är så otroligt nöjd! Proffsiga och serviceinriktade försäljare dessutom. En Home Car 2006 som endast gått 2600 mil!
ny-beg-husbil

Senast redigerad av en moderator:

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: JAA! Nu har vi hämtat vår nya (beg) husbil

Visst är det härligt!!! Njut nu riktigt ordentligt!!! Kul att ni höften bra handlare.

surtecruisers

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022

roligt kan föreställa mig känslan ! grattis ! lycka till hoppas ni får många fina resor med er nya följeslagare !:)

ThePirate

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13374
Medlemskap
2024

:spinny: Idag var vi och bytte in vår gamla husbil mot en beg men betydligt nyare. Vilken känsla. Den har allt vi vill ha och jag är så otroligt nöjd! Proffsiga och serviceinriktade försäljare dessutom. En Home Car 2006 som endast gått 2600 mil!
ny-beg-husbil

Och försäljningsstället var... ML i Umeå? :) Bra om man kan få lite recensioner.

F

F.d. 55818

Guest

Och försäljningsstället var... ML i Umeå? :) Bra om man kan få lite recensioner.

Det stämmer. Det var ML i Umeå. Vi fick en ordentlig genomgång av hela bilen, både yttre och inre. Allt från sätets inställning till värme, vatten, spis m.m Ja helt enkelt alla detaljer och många praktiska tips. Nu hoppas vi såklart att vi inte behöver köpa ny på länge men skulle vi behöva det så vänder vi oss nog till ML igen. :)

Toppen