• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ja jag säger det, ännu en!

F

F.d. 30199

Guest
Sv: Ja jag säger det, ännu en!

Där det finns kontanter så är det nog lätt att en del får långa fingrar ! Niclas o Maria

F

F.d. 53012

Guest

Ingen som försvarar ägaren i företaget och säger att han har varit helt underbar mot oss, när vi bytte bil hos honom. Skulle vara kul att höra alla positiva omdömen. LB står för Börje Lindholm född 47. Kanske var det dax att gå i pension och han hade inte hunnit att sätta av pension till sig själv.

F

F.d. 53133

Guest

Ingen som försvarar ägaren i företaget och säger att han har varit helt underbar mot oss, när vi bytte bil hos honom. Skulle vara kul att höra alla positiva omdömen. LB står för Börje Lindholm född 47. Kanske var det dax att gå i pension och han hade inte hunnit att sätta av pension till sig själv.

????????????????????????????:wideeyed:

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

Jag tycker det är lika illa att lura staten (oss) som att lura kunden. Nu kanske han INTE lurat kunderna direkt men indirekt står även de för kalaset.

Att inte hinna lägga undan till pension?? Det fixas inte så här i alla fall:mad:

Även en skurk kan vara trevlig:) (säger inte att LB är en skurk, det får rätten avgöra).

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Eko-brott är lätt att påvisa. Hade han slagit nåt på käften så hade han kunnat neka.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Detta kan drabba flera företag , inte kul att lägga ut handpenning eller lämna in bil för försäljning. Det behöver inte bara vara eko-brott , konkurs räcker länge!

J

Jimbo

Guest

Å här har vi svaret, för mig iaf, varför man inte skall betala handpenning på en husbil "som inte finns" vid nyköp!

Vet att detta diskuterats flitigt i andra trådar.

Toppen