• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jättestor till jätteliten

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Då mitt boende i husbil är över (kvinnor kan) och planerat byte till mindre blev av fastnade vi för en Knaus C-liner 550Q som mäter endast 5,74 m mot Concordens 8,40. Blir en omställning men för oss som är två personer tror jag det kommer att fungera bra. När vi åkte hem med "nybilen" kom första glada nyheten när vi tankade den och noterade 0,91/milen. Blir väl den vattenburna värmen som kommer att saknas mest samt Concordens kvalla. Häggen i Umeå

F

F.d. 10329

Guest
Sv: Jättestor till jätteliten

Och vad är jätteliten?

F

F.d. 9344

Guest

Det finns fördelar med en liten på många sätt.
Det går bra att sitta kvar vid bordet och ändå kunna lyfta av kaffekokaren från spisen:)

Att parkera är heller inget problem, vår är knappast längre an vår vanliga personbil.

Värmen? Vi har haft både vattenburen (i Husvagn) nu Trauma luftburen och den upplever vi som behaglig:)

Storpontus

FD HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
9722
Medlemskap
2022

Perfekt bil för 2 pers. Roligt med lite udda modell.
Ser att den har dragkrok, hur mkt får du dra med den på BE kort?

Toppen