• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jäklar Nu är vi med vi också!!

F

F.d. 3067

Guest
Oj Oj!

Efter att smugit runt i ca. 1 år så äntligen har vi tagit steget och är med på skutan... men oj nu blir de jobbigt att titta runt på allt som man inte fått se.

Gunnar & Kersti

F

F.d. 2774

Guest
Sv: Jäklar Nu är vi med vi också!!

Ja det må jag då säga, det var på tiden !!!!;) Vi kanske hörs i kväll igen på chatten??:wink:

Jag skulle ju naturligtvis säga VÄLKOMNA oxå, det glömde jag i villervallan, f´låt !!:(

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest

Gunnar 1100,

Valkommen, vad tusen ar vi redan uppe i nummer 1100, det var inte sa lange sen jag blev medlem och har 813 .. vart ska detta sluta ;) tydlign sa ar interesset stor i husbilar.

H

hianders

Guest

Välkommen HBK 1100!!

Belgien 1 - jag tycker det är så häftigt att du är med oss fr Belgien varje dag:yes:

Vad gör du/ni där och hur länge har du haft husbil. När brukar ni åka till Sverige? Hur länge ska ni stanna i Belgien?
:wideeyed:
Hälsningar
fru hianders

F

F.d. 839

Guest

Hejsan,

Vi dvs, jag sjalv, min Indonesiska fru och Svenska dotter ar fast bosatt i Belgien och trivs bra. Bodde tidigare mer an 20 ar i Indonesia och sammanlagd mer an 35 ar i Fjarran Ostern, men det blev borja bli lite oroligt mellan religionen dar vi bodde pa on Java sa det vara bara att flytta pa sig och eftersom jag borja bli gammal tyckte det var dags att flytta lite narmare Sverige.

Husbil skaffade vi oss 1999 nar vi kom till Belgien och skulle inte vilja vara utan, det ar jatte harligt, detta ar var tredje.

Vi aker minst engang om aret till Sverige och da narmare bestamd norrover till AC lanet dar vi hade engang vara rotter.

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026

Ja det var på tiden!
Men det är ju välbekant att Norrlänningar är lite tröga;)

Välkommna till klubben!

Åke och Wania

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Åke o Wania 65;

Den var inte riktigt rumsren lite får detåla när de smygtittat så länge.
Välkomna :yes:

Kicki & Per

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
892
Medlemskap
2025

:)
Hej och välkommen till klubben. Vad roligt att det blir lite fler norrlänningar med och hoppas att vi kanske stöter på varandra.
Hälsningar från "glada Hudik"
Kristina och Per

A

Anki

Guest

Vi önskar Gunnar och Kersti välkommen.:) Vi har bara varit medlemmar någon vecka. Har haft fullt upp med att kolla allt som man inte har kommit in på som intresserad.
Anki o Curt

A

Anki

Guest

Inga fördommar om Norrlännigar;) Min sambo har flyttat hit från Värmland och påstår sig inte ha träffat någon trög och tyst Norrlänning:)
anki

A

Anki

Guest

Så trevligt. Jag är född 5 mil därifrån. Hälsa så mycke:) anki

Toppen