• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jäders Bruksdagarna i helgen

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Årligt återkommande mässa-marknad-utställning i Jäders Bruk strax utanför Arboga.
Väder sägs det ju skall bli, alltså bra väder, så åk dit om ni kan.
Det visas gamla jordbruksgrejer, lokomobiler, stationära gamla tändkulemotorer gammelbilsparad. Massor att titta på, Marknadsstånd, förtäring bl.a typ stekt strömmingsmacka, kolbullar kaffe mm mm.
Obs- jag är ingen representant för denna tillställning men har varit där ett antal gånger och funnit det trivsamt. Kanske under förutsättning att man gillar det "gamla" lite grand, jag gör det i alla fall då det påminner om mitt ursprung.
Gott om parkeringsplatser är det också. Åker ni husbil så säg till parkeringsanvisarna om en bra plats.
Åker själv till mitt forna föräldrahem en bit därifrån med gamla stölleprovet i morgon för en trevlig helg och samvaro.
Trevlig helg till er alla
Hälsningar Bror

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Jäders Bruksdagarna i helgen

Hej
Var i Arboga i dag det är redan skyltat och klart med vägangivelse.
Blir det hyfsat väder drar vi nog dit.
/Vidhem

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Sv: Jäders Bruksdagarna i helgen

Nu bär det av till Arbogatrakten för trevligt besök på Jäder i morgon.
Vädret här kan man inte skryta med, det regnar stundtals ganska kraftigt, men husbilen är förhoppningsvis tät.....
Trevlig helg till er alla
Hälsningar. Bror

Toppen