• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Isaberg Camping

F

F.d. 410

Guest
Har sökt i forumet efter några kommentarer om Isabergs Camping dit jag funderar på att åka imorgon, lördag.

Någon som varit där och har synpunkter? Det finns ju tydligen även en restaurang som har öppet till 20.00 på lördagskvällen. Är den OK eller skall man köpa med sig middagsmaten måntro?

Tacksam för kommentarer.

Anders

F

F.d. 15874

Guest
Sv: Isaberg Camping

Vi var på Isabergs camping förra veckan en natt, fin camping med mkt natur runtom att vandra lite i. Vi stod på elstolpe och det finns även satellit-tv i stolpen fast den fick aldrig vi till att fungera så det blev att hissa supernovan istället.
Restaurangen är väldigt fin men väldigt dyr enligt vårt tycke när vi tittade på menyn för skojs skull då vi inte skulle äta därinne. Det är ju en konferens anläggning oxå så de kan väl ta ut lite extra på priserna?! Men det såg väldigt gott ut... De har även take-away mat som lät gott och där började priserna på ca 110 kr.
Hoppas du fick lite hjälp på traven

//Agneta

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 410

Guest

Tack för ditt svar Agneta. Det låter bra, så då får det bli en tur dit imorgon. Det är ju så tråkigt att köra en lång väg och när man äntligen kommer fram motsvarar inte platsen förväntningarna. Vi har ju inte så mycket att välja på så här i "vinter"-tider.
Ha en trevlig helg ni alla fyra!
Anders

F

F.d. 622

Guest

Skulle inte Isabergs resturang falla till belåtenhet så finns ju Hestravikensvärdhus bara nån km därifrån eller golfkrogen oxå nån km bara ifrån. Campingen kan jag inte uttala mig om då jag bor 5 min ifrån så följaktligen ligger man ju inte där direkt då ju!;)

Toppen