• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Isabella Löwengrip, Sveriges minst husbilskompatibla människa, enligt Tramsfrans i AB

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
vad hände med investerarna till ställplatserna ? bryr mig inte om vad de heter ell vad de gör bara de fixar fler ställplatser utan eu-bidrag för då tar det sån tid och då behövs det inga längre ?
Bara öppna plånboken, du behöver inte vänta på något tillstånd, om du tycker det är något att investera några miljoner i
 

hanshåkan

HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
ser ni inte hur infuencer arbetar dom säger vad som passar vid det tillfälle utan pubblisering ingen influcering inga pengar till kassan
så är det i det nya samhället det kommer att bli värre var så säkert hans
 

GregerSeger

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Lund
HBK-Nr
31483
Medlemskap
2021
Spännande att en enda människa kan skapa så mycket kreativitet och tyckande i hur man använder eller inte en toalett eller hurvida man är influenser och vad man investerar sina pengar i osv. Tycka får man, men jag känner ett stänk av "den Svenska avundsjukan".
Men lite rolig läsning är det :)
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Spännande att en enda människa kan skapa så mycket kreativitet och tyckande i hur man använder eller inte en toalett eller hurvida man är influenser och vad man investerar sina pengar i osv. Tycka får man, men jag känner ett stänk av "den Svenska avundsjukan".
Men lite rolig läsning är det :)
Dom flesta här har ju körkort, och betecknas som vuxna. Men vissa kommentarer och omskrivningar är väl nära på nättroll
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Dom flesta här har ju körkort, och betecknas som vuxna. Men vissa kommentarer och omskrivningar är väl nära på nättroll
Tyckte det här med nättroll var intressant eftersom det var du som tog upp det, du har upptagit den här tråden med 1/3 av alla inlägg. ;)
Du kanske bör läsa vad du själv skriver innan du kallar andra för att vara nära inpå ett nättroll.

Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl, missförstånd eller utdragna ofruktbara diskussioner (flejmkrig) som inte leder någon vart.


Själv tycker jag synd om IL och det hon fått utså, jag önskar henne all
framgång i livet.
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Tyckte det här med nättroll var intressant eftersom det var du som tog upp det, du har upptagit den här tråden med 1/3 av alla inlägg. ;)
Du kanske bör läsa vad du själv skriver innan du kallar andra för att vara nära inpå ett nättroll.

Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl, missförstånd eller utdragna ofruktbara diskussioner (flejmkrig) som inte leder någon vart.


Själv tycker jag synd om IL och det hon fått utså, jag önskar henne all
framgång i livet.
Jag ber om ursäkt.
Men jag tror inte jag sagt något nedlåtande om henne. Tvärt om vill jag påstå. Men om jag har gjort det är jag skyldig henne en ursäkt.
Inte ens spamma tror jag att det jag skrivit klassas som.
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Missförstånd eller utdragna ofruktbara diskussioner (flejmkrig) som inte leder någon vart.

Jag tänker inte diskutera mer med dig i den här tråden för du vill verkligen bara missförstå och förstöra den här tråden, du klär på dig någon form av hjälteroll fast du egentligen bara vill ha någon att prata med.

Ha det gott.
Mvh/Chippen
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Missförstånd eller utdragna ofruktbara diskussioner (flejmkrig) som inte leder någon vart.

Jag tänker inte diskutera mer med dig i den här tråden för du vill verkligen bara missförstå och förstöra den här tråden, du klär på dig någon form av hjälteroll fast du egentligen bara vill ha någon att prata med.

Ha det gott.
Mvh/Chippen
Det samma :msn_thumbup:
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Nu var det ju en väldigt dåligt skriven krönikaliknande artikel med enda syfte att få billiga poäng genom att förminska mer framgångsrika eller mer lyckade människor än skribenten själv, i Aftonbladet till på köpet.
Men var lyckades du hitta att hon ”inte skulle kunna begripa sig på hur en toalett i en husbil fungerar”?
Jag läste texten och hittade bara något som antydde att hon skulle sagt att hon ”inte ville gå på husbilstoaletten”
Har du samma källa som skribenten, skriver vad som ploppar upp?

Jag upplever att ett flertal husbilsägare inte kan/vill gå på toa i sin husbil, utan kräver all service som finns i husbilen skall finnas billigt där man behagar övernatta :)
 
Toppen