• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Irriterande marknadsföring av Tidningen Allt om Husvagn & Camping

Eura20

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
5020
Medlemskap
2025
Tänk att det är som förgjort.
Fick ett nummer av tidningen Allt Om Husvagn & Camping på husbilsmässan i Kista i februari och blev lovad ett nummer till i brevlådan. UTAN någon förpliktelse, inget abonnemang och ingenting att säga upp.
Det lät ju för bra - det var det också.

Något nummer i brevlådan har jag inte sett till. Men idag fick jag i stället en faktura som börjar ”Bäste prenumerant”

Jag blir förbannad. Egentligen borde jag skriva en insändare till tidningen, men xxxxx det är ju tidningen som är så xxxxx kass.

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025
Sv: Irriterande marknadsföring av Tidningen Allt om Husvagn & Camping

Ja samma hände mig. Frågade extra upp om det inte var någon förpliktelse. Om man måste göra nåt men inte var det nåt sådant så jag tog det som reklamutskick. Får se om det kommer nåt nummer... inte blir man ju en prenumerant för att man tar emot ett exemplar på en mässa och sedan ska få ett hemskickat. Är de nåt som är för bra för att vara sant så är det de
Ha de gott ute i slasket

Toppen