• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Irriterade polare

F

F.d. 3088

Guest
Kom på en sak många av oss här i klubben ser allt när vi startar sidan ex markisen,golf, fiske,husbilsfrågor med andra ord alla ämneskattegorier.
Är man exempelvis intresserad av fiske husbilsfrågor släktforskning välj bort resterande ämnen, så slipper ni läsa trådar som retar ;)
Jag för min del gillar att debatera allt mellan himmel å jord

Webben kan nog förklara hur man gör när man väljer bort ämnen

Debatören GH

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Irriterade polare

Det var en intressant information. Inte vet jag hur man gör men du kanske kan berätta så kan jag föra det vidare sedan om fler nappar. Eller har jag missuppfattat dig?

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Visst handlar det om inställning/uppfattning hur man läser. Stod glasklart att Gurra menade att man klickar på ämnesinfon i högra spalten och där läser dom ämnen som engagerar/aktiverar nyfikenhet och vetgirighet istället för att läsa irriterande upprörande ämnen som man sedan "gnäller" eller ifrågasätter berättigandet av.
Men nu när jag läst Michaels inlägg så ser jag att det går att läsa på fler sätt, om än innebörden kanske blir samma?
Förstå att jag bara belyser olikheten (min) hur man kan uppfatta inlägg, inte riktar något ifrågasättande av dom.

Mvh marita

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026

Det lät ju väldans bra, men var hittar du ämnesinfon? Jag hittade bara visningsalternativ. Kanske kan jag också kan få veta hur jag hittar ämnen som varit uppe för ett halvår sedan? Det var en lång diskussion om "plåtisar", och eftersom vi nu väntar på vår vore det intressant att få se alla tips igen.
MVH
Gunnar

F

F.d. 3088

Guest

Jag ställde in allt när jag gick med men hur jag gjorde kommer jag inte ihåg :confused:
:confused:

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026

Hittade tråden naturligtvis på en gång. Ursäkta för onödigt inlägg. /Gunnar

F

F.d. 3088

Guest

Visst handlar det om inställning/uppfattning hur man läser. Stod glasklart att Gurra menade att man klickar på ämnesinfon i högra spalten och där läser dom ämnen som engagerar/aktiverar nyfikenhet och vetgirighet istället för att läsa irriterande upprörande ämnen som man sedan "gnäller" eller ifrågasätter berättigandet av.
Men nu när jag läst Michaels inlägg så ser jag att det går att läsa på fler sätt, om än innebörden kanske blir samma?
Förstå att jag bara belyser olikheten (min) hur man kan uppfatta inlägg, inte riktar något ifrågasättande av dom.

Mvh marita
Hello Marutaa kan du beskriva hur man gör :confused:

Gurra den nyfikne

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Jag har till höger om min inloggningsida (är alltid inloggad så länge jag har samma dator) något som heter ämneskategorier. Det är dom jag menar, där kan man ju alltid h(t)itta i dom ämnen som intresserar. Som brogu frågade efter även allt gammalt i samma ämnen.
Sett inlägg ganska nyligen som efterfrågade mer nyanserade val av kategori för att underlätta sökandet. Förträffligt hjälpmedel om man lägger dom i "rätt" sådan, med viss erfarenhet av andra forum av olika slag tycker jag HB är bland dom mest innovativa webforumen.

Mvh Marita
Häpp! Läste Gurras inlägg en tredje gång NU fattar jag vad du menar...tror jag...
Kan man selektivt välja att visa ämneskategorierna har jag lagt tangenterna i blöt helt utan anledning. Fast utifrån Michael svar (självklart är det bara hans webvana som gjorde att han bara behövde läsa en gång intalar jag mig, om och om igen...) tror jag inte det finns ett sådant?
Vore kanske intressant men lättast är väl ändå att låta bli ämnen som ger förhöjd puls och inlägg i affekt? Ber om ursäkt att jag la mig i och inte tillförde Gurras inlägg något kreativt.

Senast ändrad:
Toppen