• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iPhone 13 vs HBK forum fel

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.776
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Har problem med ÅFA-tråden. Jag kan aldrig se senaste inlägget om vad PREEM-priset är för att informationen om OKQ8 (pdf?) lägger sig alltid för sista inlägget. Upptäckte i dag en tråd som heter ”Biladepter till HP laptop”. Där lägger sig frågan framför och det går inte att göra något. Svara/gilla går inte. Någon inställning jag har? Aldrig råkat ut för detta annars.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.820
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Förstår inte vad du menar, jag har IOS17 och de trådarna fungerar ok. Ta en skärmdump så vi får se hur det ser ut. Verkar som din telefon kan ha cachat något så testa att rensa webbplats data för husbilsklubben.se under Kontrollpanel->Safari->Avancerat->Webplatsdata
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.776
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Ja, det blir samma med liggande tfn. Vi var på Pinchos restaurang i går och det blir lika på deras sida. Det kommer upp en text med "welcome to pinchos" och sedan går det inte att komma vidare. www.pinchos.se
 

Morgontrött

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Vara
HBK-Nr
35614
Medlemskap
2024
Safari men har Chrome också där det fungerar det. Öppnar jag direkt från Mail öppnar Safari. Vore kul om det funkade i Safari som det ska. Inget stort problem men ändå....
Kan inget om just Safari men du har troligen aktiverat någon form av annonsbegränsning, tillåtelse att öppna nya fönster eller liknande. Öppna inställningarna och ta bort alla säkerhetsspärrar och se om det fungerar som det skall. Gör det det så får du lägga tillbaka en begränsning i taget tills du hittar orsaken.
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.776
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Har gjort "hard reset" några ggr. Har jämfört inställningarna i Safari med frugans iPhone 13 och ändrade någon på min men det hjälpte inte. Får ta tag i det ikväll igen. Annars får jag väl hålla mig till Chrome.
 
Toppen