• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Intressant artikel

perskoglund

FD HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4533
Medlemskap
2023
Sv: Intressant artikel

En negativ insändare i Sundsvalls Tidning av en avdankad kommunal tjänsteman som inte gillar snikna husbilsägare.

Bilagor

• Sundsvalls kommun och kommunens näringslivsbolag bör göra något åt snikarna.docx
    160,4 KB · Visningar: 325

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025

Jag kan inte hjälpa det, men jag börjar tro allt mer att det handlar snikenhet. Inte från husbilisternas sida, utan från campingägares sida som ser varje husbil som står utanför campingplatsen som förlorad inkomst. I det här fallet torde skribenten inte vara campingägare, men hans argumentering är ganska tydlig. Ibland får jag för mig att vissa skribenter här på forumet också har samma agenda....?

Johan K.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Blev han utköpt som näringslivschef? Han hade då inte mycket till övers för kunskapen

Toppen