• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internett Sverige

Rusken

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
4874
Medlemskap
2026
hei.

Når vi besøker våre kjære naboer, dere, med husbilen. Så er oppkobling på nettet tricky. Har en liten TP link wifi router som jeg kan bruke sim kort i.

Er det sim å kunne kjøpe i Sverige for enklere og noen lunde rimelig wifi nett tilgang for en nordmann på korte og lange Sverigeturer?

:)

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Internett Sverige

Før jeg flyttet til Sverige og fikk et svensk personnummer møtte jeg veggen for allt untatt de enkleste kontantkort. Alle typer abonnement krevde personnummer, selv kontantkort for bredband var problematisk.

Heldigvis fungerte ice.net også i Sverige uten ekstra pris.

Men prøv å ta kontakt med universal.se eller alltele.se som er samme bolag i dag - de var de første til å komme med en konstruktiv løsning og deres mobiltilbud på 19 kr mnd for telefoni med 59 kr ekstra for ubegrenset volum 3G ble min løsning for noe bedre båndbredde selv om de strupet det til 1Mbit/s.

F

F.d. 58823

Guest
Sv: Internett Sverige

Jeg har Norsk Tele2 abbonemang på mobilen,som inkluderer fri bruk av ringing,MMS,SMS og en spesifik mengde data pr.mnd. alt etter hvilket abb. du har.Disse "fordelene" gjelder også i Sverige.Tror det er eneste Norske selskapet hvor betingelsene også gjelder i Sverige,men så har de også etablert seg i Sverige da.Vet ikke om det kan være av interesse Fred?

Toppen