• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Internet i Portugal

farfar66

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022
Köpte häromdagen internet access i 10 dagar för 10 euro med obegränsad tillgänglighet och G4 fart av NOS som säljer kanguru livre.
Tyckte att det kan vara bra info. Det funkar superbra hos mig i Albuferia och ska ha god täckning i de större städerna.

F

F.d. 55554

Guest
Sv: Internet i Portugal

15€ på Continente I Tavira 15Gb/15dagar 15€ uppläggning enligt flickan på just MEO.

Jojje

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026
Sv: Internet i Portugal

Jag har inte betalat någon simkortsavgift hos Meo.
Jag skaffade Meos kort hos Wartens i Continentes butik ett par mil söder om Lissabon 22/10, 15gb. 15 dagar, 15 euro.
27/11 när jag satte in 15 euro på abonnemanget, köpte jag ett abb. till en bekant i Meos butik I Continentes centrum i Tavira.
Ingen personlig registrering eller kortavgift där heller.
Har för tillfället 33 gb. att använda till film över julen, eftersom kvarvarande gb. följer med när man betalar för ny period.
Krister.

Toppen