Rapido9065
HBK Medlem
Är det någon som vet hur man skaffar ett internationellt campingkort?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jaså minsann (säljer??) men för oss CC-medlemmar så är det "gratis" såvitt jag vet, dvs kortet ingår i medlemsavgiften (dvs CC's) så vitt jag vet!Då var det ju fiffigt att dom sålde det gamla svenska för 2012 under mässan för 100:-. Det blir ju mycket extra pengar in till SCR.
Vet inte vad du vill bevisa med ditt inlägg Kenth, jag tycker att 425 sek för CC medl-skapet är helt OK, inte ens HBK's är ju gratis (eller är det också fel/för dyrt 100 Sek, i förhållande till vad det ger?)!;Inget är gratis - du betalar på något sätt - ibland dubbelt och tredubbelt. Är det nya kortet "gratis" i CC?
MHF Medlem: 380 kronor + MHF Camping Club Medlem: 175 kronor = 555 kr
CC Årsavgiften för 2012 är 425 kr
Om någon kommer in i kort-karusellen från fel håll så kan det snabbt bli 1000:- till ...
ALLA medlemmar inom Caravan Club har fått information om att "Camping Key Europe" ingår i deras medlemskap 2012 (= fakta), den informationen gavs för länge sedan skriftligt till alla oss CC-medlemmar (inkl mig alltså)!Saklig fakta:
Om det är någon som tycker att fakta är hetsjakt så har dom väl dåligt samvete.
- SCR's återförsäljare har sålt campingkort för 2012 utan att tala om att "Camping Key Europe" kommer 2012.
- SCR är en av organisationerna bakom "Camping Key Europe".
- SCR får in två avgifter för samma sak från dom som köper båda korten.
Kenth