F
F.d. 9344
Guest
Bortplockat, Mer inlägg om filmens äkthet än sakfrågan.
Senast redigerad av en moderator:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej det är sant Jappe men jag blev så f-bannad att jag inte kunde låta bli, dessutom så var det ganska trångt att passera. Nej du har rätt jag skulle naturligtvis ha åkt förbi så fort jag nu kunde i denna backe med 50 ton efter. Det gick inte fort som du ser att få upp farten Du skall veta att dessa "nissar" såg ut som gapande fågelungar när jag på ett språkbruk som inte skall uppges här påtalade detta för dessa
...om jag inte tagit bort den bilden hade jag heller inte kunnat lägga ut det på Youtube ...
En av de märkligaste trådarna i min korta HBK historia, om ni inte kan stå för era inlägg skriv dom inte.
Och vingen 3 två fel gör inte ett rätt, att stanna på så olämpligt ställe och tala om för andra hur dom bör göra är inte ok.
Hade Lars
En av de märkligaste trådarna i min korta HBK historia, om ni inte kan stå för era inlägg skriv dom inte.
Och vingen 3 två fel gör inte ett rätt, att stanna på så olämpligt ställe och tala om för andra hur dom bör göra är inte ok.
Hade Lars