• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

inte lurad

E

Ericsson c52

Guest
jag är skit nöjd med min tunga husbil och den blygsamma summa som det blir under dom 9månader som jag kör ungefär 1200-1350mil f-6000kr-s-6038 sedan tillkommer diesel en jävla massa liter och vad ska jag gnälla om nu då.

vet inget som jag kan gnälla om snälla hjälp mig.

detta har jag valt helt på egen hand ,att jag vågade bilen gick på en mille men fan va den va bra.

nu önskar jag alla en trevlig sommar

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: inte lurad

-------vet inget som jag kan gnälla om snälla hjälp mig.----------
-------------------------------------------------------------------------------------

Jaaa, om du vill hitta något att gnälla över så kan du ju sälja husbilen, slippa skatter, bränsle, och övriga kostnader......

- Sätta dig hemma i Tv soffan och titta på ett skapligt högt saldo på bankboken.

- Men efter ett tag's sittande i soffan, tittande på saldot, så kan jag lova att du istället börjar gnälla över hur tråkigt livet har blivit utan husbil :D....

- Så, kan det möjligen vara en bra metod för dig att hitta en ny påtaglig sak att gnälla över :p:, om du nu känner att gnällbehovet måste finnas, och man inte kan få sitta nöjd en stund i livet ???

M.v.h. JANKRO.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: inte lurad

Tittet på en ny lettbygd husbil på nettet i dag (den ble presentert første gang for noen timer siden) - tom bil litt over 3500 kg! Påbygget i 2 deler, største delen 300 kg, og lett innredning. Greit at P-bil kjørkort i Australia er for biler opp til 4500 kg :D

Expedition Camper - TravelTrucks

Kommer ikke til Europa med det første, annet enn som turist eller privatimport.
Et bra alternativ til Home- Earth Cruiser Vehicle | Luxury overland vehicles | Comfortable Luxury Travel bygget av samme mann i et nytt selskap. Nå blir det vanskelig å velge down under.

Toppen