• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inte konstigt att husbilsägare får dåligt ryckte

F

F.d. 53001

Guest
Bor på en camping i Marbella har under flera dagar sett en Svensk husbil som parkerar bilen utan för och tömmer toa hämtar vatten duschar Det går väl an att fricampa men då skall man inte utnyttja campingen Det är väl inte för mycket begärt att man skall betala för sådana saker.Skulle alla göra så fanns det inte många kvar

Lars o Annica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: Inte konstigt att husbilsägare får dåligt ryckte

Nocke10, vad sa denne svenske husbilist om sitt något tvivelaktiga beteende? För du har väl pratat med honom? Och vad tycker campingägaren? För du har väl pratat med honom om detta?

Det kan väl inte vara Nockes10 problem att se till att "vi" har vanligt bondförnuft, med vi menar jag husbilsåkare som ställer krav på att alla ska ordna det på bästa sätt för oss när vi glider in.
Ännu ett exempel på att vi i framtiden kommer få det vi förtjänar, om jag skulle säga vad jag tycker om detta beteende så låter det inte vackert.

Något tvivelaktiga beteende är väl dagens understatment, det är väl för jävligt eller?

Lars

Senast ändrad:

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Det kan väl inte vara Nockes10 problem att se till att "vi" har vanligt bondförnuft, med vi menar jag husbilsåkare som ställer krav på att alla ska ordna det på bästa sätt för oss när vi glider in.
Ännu ett exempel på att vi i framtiden kommer få det vi förtjänar, om jag skulle säga vad jag tycker om detta beteende så låter det inte vackert.

Något tvivelaktiga beteende är väl dagens understatment, det är väl för jävligt eller?

Lars

Har du eller Nocke10 talat med denna husbilsägare eller rent utav med campingägaren så att ni vet att husbilsägaren inte är har fått lov eller betalat för sig?

Bennie

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

I perioder med fullt belegg på campingen hender det at campingen gjør avtale om slik bruk mens en venter på ledig plass. Har selv fått slike tilbud flere ganger rundt i Spania, men stort sett reist videre.

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Det var min första tanke, fullt på campen och dealat med ägaren.

F

F.d. 53001

Guest

Har inte pratat med personen i fråga Men aktiviteten pågår alltid vid personalens raster.

F

F.d. 30292

Guest

oh NO:eek:, Lets call the cops...

Lenima

HBK Medlem (P)
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2025

På den ställplats vi står nu finns en låda att lägga 3 euro i om man inte bor här utan bara vill tömma tankar och fylla vatten. Om jag skulle nyttja detta går jag nog inte runt och talar om för alla att jag lagt pengar i lådan.
Kanske bäst om man tror något, att fråga. Hemskt att bli oskyldigt dömd för något.

Toppen