• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inte helt fel....

F

F.d. 55376

Guest
Sv: Inte helt fel....

Hej
Vi sneglar lite på Kroatien till nästa år. Läser lite och får upp detta.
Alla utländska medborgare måste anmäla sig till den lokala polisen inom 24 timmar efter att de kommit till landet. Undrar då gör campingen detta eller går man till polisen själv?
Hur fungerar det med betalvägar? Samma som i Spanien eller är det vinjett& box som gäller?
Hur är vägarna?
Mvh
Gun

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Det är därför dom ska ha in passen vid incheckningen. Men det är inga problem att senare samma kväll när det är klart att få dom tillbaka. Men då vill dom ha ett Internationellt Campingkort i byte.
Därför är principen fricamping förbjudet men jag vet att det finns ändå.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Usch vad ni är onyttiga, nu blir det 5/2 metoden. Fast brukar ibland även bli 5/3 men det är jobbigare

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visningar: 3
F

F.d. 30012

Guest

Håller med, bilden e helt underbar. Var e den tagen?

klas Andersson

HBK Medlem
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
13911
Medlemskap
2024

Hej det ser mycket fin ut hur är det med ställplatser i kroatien
Jag väntar på att en karta på ställplatser kommer snart så att vi kan börja planera resan,om någon vet när så är jag tacksam

Toppen