• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Instruktionsbok Fiat

F

F.d. 50174

Guest
Sv: Instruktionsbok Fiat

Hej,
Bra tips! Gjorde likadant, men fick enbart en PDF fil på manualen..men fråga en gång till, så får jag se ....JK
 

sandelius

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
6675
Medlemskap
2024
Sv: Instruktionsbok Fiat

Har varit i kontakt med Tyska Bürstner och de ursäktar sig och säger att för min nyinköpta vagn (-91 A570 på Fiiat Ducato chassie) finns bara tysk handbok .( husbilen är imoprterad 2001). Finns någon i Sundsvallstrakten med en A570 som kan berätta om olika funktionerna på vagnen ??
Jag söker även en svenst verkstadshandbok till chassiet men får svar av lokala Fiathandlaren att det inte finns , har någon något tips ??
mvh
Svante Lindqvist
070-6213312
 
G

Göran & Carola

Guest
Sv: Instruktionsbok Fiat

Mailade till Östgöta Camping och frågade om det finns möjlighet att ladda ner instruktionsbok på svenska för min Bürstner husbil, och fick detta svar:

"Hej.
Nej det finns inte att ladda ner för konsument.
Instruktionsboken kostar 1495:-/st."
 
H

Hjulaåkare35

Guest
Sv: Instruktionsbok Fiat

Hej.Har köpt en husbil Dethleff EG/DF 003 år 2009.Det har gått fem veckor nu o jag har
blivit lovad svensk instruktionsbok men det går trögt.Förstår att detta är problematiskt.
Kanske det finns någon som kan avvara en sådan.
MVH Tore T
 
H

Hjulaåkare35

Guest
Sv: Instruktionsbok Fiat

Jag söker instr.bok. för bodelen så har du en möjlighet att ta fram någon.
Mvh Tore T
 

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.639
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Sv: Instruktionsbok Fiat

Skicka ett PM med din mejladress så skickar jag den till dig. Den är visserligen till något nyare modell, men funkar säkert.
 
Toppen