Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Vi köpte en ny Adria Coral i våras av Nerikes Camp och fick då medskickat en tjock pärm med instruktioner för bodelen, som kopierats och iordningställts av försäljaren. Det skulle komma en "riktig" instruktionsbok senare men ingenting har dykt upp ännu.
Den pärm vi fick har använts flitigt under första säsongen med vår Adria så den har fyllt sin funktion. Det hade inte skadat med en lite smidigare pärm/mapp. Alla 195 sidorna är kopierade enkelsidigt.
Mvh Torotor / Torbjörn
Jag fick min i posten efter påstötning per e-mail till Adria i Tenhult.
Leif T.
Hej Leif T.
Jag tackar för upplysningen om påstötning per e-mail till Adria i Tenhult.
Nu skall inte vi "munhuggas" utan det är "dom" vi skall jaga, köpte du din bil av Tenhult?
Jag köpte min H-bil via en "känd" återförsäljare i Skåne & dom har inte den pondusen som du har!!!
Mvh.
Vi köpte vår Adria 670 SL på elmiamässan hösten -09 av Öggestorp Caravan o Fritid
I början på april 2010 hämtade vi ut bilen och vi fick samtliga instruktionsböcker med oss vid leveransen.Det var till rubb och stubb bildel,bodel,kylskåp,värmare i stort sett allt man behöver en instruktion till.Där fanns inget att klaga på, mycket bra skött.
M V H Kjell
hej
Om ni inte får något gensvar från Adria i Tenhult så är ett litet tips att maila direkt till Adria i Novo Mesto ( Slovenien ) det gjorde jag när handläggningen av ett garantiärende drog ut på tiden.
Detta fick genst avsedd effekt och man blev väldigt intresserad av hjälpa till
mvh
Bengt
Hej !
Vi köpte våran Adria S 670 SLT i februari 2010. Efter många påstötningar till Adria i Tenhult fick vi en instruktionsbok i juni månad, dock 2008 års upplaga. Då 670 SLT är ny för 2010 så finns därmed inget specifikt i boken för just den modellen, vilket är dåligt.
Hej!Vilken upplaga har ni fått. Står det att den är tryckt 2008 eller något annat år ?
Hej!
Ursäkta att jag hoppar in. (upplagan gäller bara 3.5 - Ca:3.8 ton) Vi andra då som har 4.0 ton. är det något "nytt" för dom.
Dom " ADRIA" Jobbar i dåtid & inte nutid!!!!!!
& då kan man fråga sej vilket år dom menar, Manãna eller vad det nu heter.
Mvh
"Ps" Går att hänga upp på utedasset bara att skrynkla & sen som vanligt, med alla dessa upprepningar på för mej onödiga grejor borde det funka bra!!!!!!!"DS"