• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Insruktionsbok till Dethleffs Esprit 2002

F

F.d. 53101

Guest
Är det någon som vet var man kan få tag i en sån till vettigt pris? Fabriken erbjuder för 1600kr tycker det är DYRT. Det är svårt med tyskan mär man stöter på problem :confused: (tex el i bodel).

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Insruktionsbok till Dethleffs Esprit 2002

Ja, jag fick ett pris på 1500 kr när jag frågade efter manual till min Burstner.
Jag fick istället tag på en PDF-fil på svenska. Det borde gå att få tag på till din med, kolla här på forumet om någon har en sån.
Sedan lade jag den på ett USB-minne, gick till reprocentralen på kommunhuset där jag jobbar och frågade om det kunde trycka upp en bok med ringpärm, och de gjorde de till det facila priset av 350 kr...
Tror att de flesta kommunhus har en reprocentral, kolla om det gör sådana tryck!
/Ludde Kuddsson

F

F.d. 53101

Guest
Sv: Insruktionsbok till Dethleffs Esprit 2002

Tack för tipset!
Är det någon som har instruktionsboken i en pdf fil? :yes:

Toppen