• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

InredarDAX.

F

F.d. 5322

Guest
Då var det dax för att inreda den nya husbilen med allt vad det innebär.Det blir att åka till IKEA idag och titta på allt "lulllull" som denna butik innehar. Där kan man ju hitta bra grejer för liten peng.
Bor ju lägligt(3 mil) från Älmhult så man har ju nära.
Det är underbart att hitta på nya lösningar för badrum och kök.
Eftersom att käre maken behöver lite "time out" från vår väldigt krävande valp så tar jag vovvarna med på en jungfru färd någon dag framöver. Då kan man ju testa om "lulllullet" passar och att man trivs med det man åstadkommit.
Vädret ska ju bli fantastiskt så denna lediga veckan får inte gå till spillo.
// Mia :yes:
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: InredarDAX.

Väldigt dekorativt och snyggt, ska ta med mig idén vid inköpen. Alla goda råd är ju klart välkommna (lätt att bli "hemmablind").
// Mia
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: InredarDAX.

Tack för tipsen, min käre make ska få bestämma över belysningen och det ska han få:yes:.
Dock har IKEA fått tagit del av Gunnarsson/Perssons lön idag. Det blev kanon mattor som passar som en smäck, fantastiska mattor om man har vovve. Tvålpump som är halv, lätt att passa in på de minimala utrymme som toan har och massvis av annat lull lull...
Bilen är packad, sängen bäddad, kylen igång så imorgon bitti bär det av men vet ännu inte vart...gillar uttrycket carpe diem.
// Mia
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: InredarDAX.

Är det mattorna du menar, så heter de KÖGE.
Prövat vovvarna i bilen ikväll. Mattorna kanar inte omkring utan ligger kvar och vovvarna gillar att ligga på dom.

//Mia
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: InredarDAX.

Inte världens bästa bild men en grej som jag gjorde. Som original fanns en tvålkopp som nu är utbytt till en pump, som egentligen är avsedd för diskmedel och ska sitta i kök. Fungerar perfekt och tar minimal plats, och snygg i mitt tycke.
 

Bilagor

  • DSC_2278_iPad.jpg
    DSC_2278_iPad.jpg
    259,1 KB · Visningar: 27
F

F.d. 10924

Guest
Sv: InredarDAX.

hej
Jättesnygg hylla i köket, vi har precis satt upp en i rostfritt, e också jättenöjda.
Roligt att ta del av allas olika tips.
 
Toppen