• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inloggning

F

F.d. 14453

Guest
hej jag är ny medlem på husbilsklubben o har betalat min avgift men jag kan inte logga in såm medlem kan nån hjälpa mej hälsning lmcvolvo

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Inloggning

När betalade du? Det tar någon dag innan du får tillgång till allt, så du får ge dig till tåls en stund.

F

F.d. 4879

Guest

När det står medlem under ditt nicknamn (det står intresserad nu) så kan du komma in på alla sidor. Det tar några dagar från du har betalat.

F

F.d. 14453

Guest

jag har betalat igår och jag ser på mitt konto att den är betald

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Det sköts inte med automatic att när pengarna kommer till HBK-s konto så blir man automatisk medlem.
Det sitter faktiskt en medlem (HBK-2) och gör det manuellt på kvällstid när han är ledig.
Så ha tålamod som det heter så kanske pengarna finns på kontot i kväll och då släpps du in som medlem.

F

F.d. 7269

Guest

JAG HADE MED PROBLEM MEN KOM PÅ ATT DET SKULLE VARA MELLANSLAG I NAMNEN.KOLLA SÅ DU SKRIVER IN RÄTT. LÄTT ATT GLÖMMA

F

F.d. 14453

Guest

tack får all hjälp jag får vänta nån dag till så får vi se om jag kan logga in såm medlem

F

F.d. 14038

Guest

Vadå ledig Kingen, du har väll 2 arbeten.

Ett dagtid och ett annat kvällstid.

Frågan är hur ni orkar, men förmodligen kommer väll hustrun med mat och dryck till dig vid datorn.

Kanske hon matar dig också som den KUNG du är.

Hälsar Laika.

Toppen