• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inlägget borta??

F

F.d. 50209

Guest
I går den 30/5 skrev jag in en fråga gällande kylskåp under färjetransport och fick flera trevliga och bra svar. Idag tänkte jag läsa mer och uppdatera mig, men nu är det borttaget? Saker som flyttas har en kommentar om vart det flyttast, men varför har någon tagit bort min fråga och alla svar??

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Inlägget borta??

Hej Arne!

Ditt inlägg är inte borta ...

Leta lite längre ner på sidan så hittar du det!

ha det gott!

F

F.d. 50209

Guest

Hej Arne!

Ditt inlägg är inte borta ...

Leta lite längre ner på sidan så hittar du det!

ha det gott!
Mycket märkligt, då jag letar igenom Under markisen, finns det inte med. Kan jag ha gjort nåt galet som får det att inte synas just hos mig???:wideeyed:

F

F.d. 50209

Guest

Hittade det genom SÖKfunktionen. Tack och hej

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Tips till dig och andra som saknar sina inlägg.

Gå in under "Snabblänkar" i den mörkblå listen överst och klicka på "Min profil".
Under profilen klicka på "Hitta alla inlägg ...." så ser du alla dina inlägg oavsett vart de är eventuellt skulle vara flyttade.

tapsa

FD HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
5900
Medlemskap
2022

I går den 30/5 skrev jag in en fråga gällande kylskåp under färjetransport och fick flera trevliga och bra svar. Idag tänkte jag läsa mer och uppdatera mig, men nu är det borttaget? Saker som flyttas har en kommentar om vart det flyttast, men varför har någon tagit bort min fråga och alla svar??
Samma här .Jag skrev om växellådsoljan.men nu är den borta

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Menar du detta inlägg om växelådsolja:
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/361064

Vill ni hitta era egna inlägg så finns de i er ruta Kontrollpanel på 1:a sidan längst uppe till vänster. Klicka på den ljusblå radenMina inlägg under ert inlöggningsnamn och ev. avatar.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

En påminnelse i all välmening:

Försök att tänka igenom vad era nya trådar skall handla om. Klicka er sedan fram till rätt ämneskatekori som finns i den högra kolumnen på förstasida. Välj därefter Nytt ämne och skriv en bra och informativ rubrik samt er text med fråga, information eller vad det kan vara.

På detta sätt blir det lättare att hitta gamla trådar om specifika ämnen och en informativ rubrik skapar intresse för ämnet och säkerligen fler svar snabbare.

Dessutom hjälper ni oss i HBK Web så att vi slipper flytta så många trådar. Ligger allt i forum Under Markisen kommer det att bli omöjligt att leta information om speciella ämnen.

Toppen