• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inkörning Elmia

Dorishult

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
6745
Medlemskap
2025
Har en undran ang platser på Elmia?
Har en biljett till område 1 som har ett nummer, är det så att det är numrerade platser eller är det turordning vid inkörning som gäller?

Ni som varit där tidigare vet ju hur det funkar!

Fridens liljor
Lasse

Dorishult

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
6745
Medlemskap
2025
Sv: Inkörning Elmia

Då är jag med på hur det funkar! Tack för snabbt svar!
Är det någon tid som det är mindre kö eller?
Lasse

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Då måste ni komma samtidigt om det blir kö bildning annars är risken stor att ni kommer ifrån varandra, dom hålleringen lucka för att vänta på någon

H

hianders

Guest

Då är jag med på hur det funkar! Tack för snabbt svar!
Är det någon tid som det är mindre kö eller?
Lasse

Förra året stod vi natten till torsdagen på parkeringen till vänster utanför mässområdet (i backen) och vid fyra tiden kollade vi ut och det var kö hela backen upp till insläppet. Man skulle börja släppa in vid 8-tiden men gjorde det redan vid sju då polisen sa till eftersom det var kö nästan ut på E4. Vi åkte sen in vid nio-tiden på morgonen och hade tur och fick köpa en biljett vid insläppet då vi inte hade bokat plats innan.

Inger/fru hianders

Toppen