Sv: Inget husbilsrelaterat alls
att säga attt tpb inte är ansvariga för vad medlemmarna laddar upp enligt tryckfrihetslagen är väl att göra det lätt för sig.jag skulle till och med kalla det hyckleri ........... Om det vore peter sundes barn som låg uppfläkta där, tror du materialet hade funnits då
?det går bra att tycka att dom( följer ju bara lagen) men varför kan inte tpb vara lite ödmjuka och inte slå mot små enskilda människor? detta kan ju inte jämföras med en låtstöld hoppas jag du förstår .....
tycker du själv att dom som styr sajten visar någon forn av nån jävla empati eller????man kan faktiskt skilja på äpplen och päron .....tänk dig in i sammma sits att det vore dina barn som låg där då skulle du nog inte försvara tpb ..........skydda inte såna här saker bara för att dom är "lagliga"
jag har själv laddat ner från tpb och haft samma uppfattning att saker ska vara fria men inte att visa sånt här ..detta är snudd på sjukt
Tycker du att det är okay att människor gör så här mot varandra då hoppas jag inte att vi träffas och står jämte varandra vid husbilen för den värderingen har inte jag
ps jag har skrivit från hjärtat och inte från vad någon lag säger...................