• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ingen husbilssemester i år.

F

F.d. 15776

Guest
I år hade vi planerat att åka till Lofoten med husbilen. Vi har varit där förr och vi tyckte det var så vackert.
Det blir inte alltid som har planerat. En vecka i respirator på grund av akut blodförgiftning blev det istället. Håller nu på att försöka rehaba mig. Har samtidigt åkt på ett svårt hjärtflimmer som inte vill ge sig.
Hoppas att det kan bli någon mindre tur här hemma i Sverige till hösten. Längtar ut efter
tre mån på sjukhuset.
Bengt

H

hianders

Guest
Sv: Ingen husbilssemester i år.

Vilken otur - stackars stackars dig!! Hoppas nu att din rehab går bra och att du snart är på "banan" igen!!

Krya på dig!

Inger & Hasse/hianders

F

F.d. 55397

Guest

Finns säkert mycket vackert intressant alldeles om stugknuten, lämpligt för några dygnsutflykter lämpliga att rehab'a sig på!

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Akut blodförgiftning är ju tyvärr inget att leka med - det vet jag av erfarenhet. Samtidigt får du se det så Bengt att varje ny dag efter en akut blodförgiftning är att betrakta som en bonusdag! Utan intensivvård och respirator hade vi nog inte klarat det.

Det finns mycket gott att glädjas åt här i livet och på så sätt kan en lång rehabtid kännas lite lättare. Kämpa på så ses vi på vägarna lite senare!:wink:

F

F.d. 15776

Guest

Livet hängde på en sytråd.
Man får lite andra värderingar efter en sådan smäll.
Bengt

Toppen