• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Informationsblad

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Informationsblad

Tack, men jag har ingen skrivare. Kan man få hemskickat? Behöver minst 25 st då jag gärna raggar nya medlemmar.

I

Iveco 35

Guest

Har du inte någon kompis som har skrivare,klubben har väl ingen sådan service vad jag vet.
Olle.

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Jag tänkte jag kunde få 25 utskrivna skickade till mig. Vi bor permanent i husbilen och drar inte med skrivare för de få tillfällen vi behöver. Har tidigare fått på mässor och har delat ut minst 50 hittills. Inget mässbesök inplanerat i år.

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Tack, nu har jag fått bladen!
Tycker mig se att flera vi mött, som fått ett informationsblad i handen, verkligen blivit medlemmar. Tycker det är ett trevligt sätt att informera om klubbens existens. Inte alltid du kommer ihåg vad hemsidan heter om någon säger den men kan du läsa den på ett papper är den ju inte borta!
Jag fortsätter att dela ut bladen.
Tack än en gång ClasB!

F

F.d. 32985

Guest

Alla sätt är bra utom de dåliga. :)
Det finns säkerligen väldigt många olika sätt att locka nya medlemmar, att prata med sin husbilsgranne, dela ut material på mässor och när man träffar nya bekantskaper, tipsa om hemsidan, mm. Ja sätten är olika men inget är fel.

Toppen