• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

inför vintern

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Teddi

Guest
nu håller ja kollen på mina inlägg,,,3000.inte illa:p men jag är nöjd nu,,det har gått sådär, hoppas att man varit lite behjälplig trots allt,,men som flitig skribent får man också ta emot lite skit,,inga problem,,

det mest framgångsrika :pvar nog en livediskussion med nån som varit med nästan från början,,ock själv hade ett 50-tal inlägg,sen 2006..
han tyckte det mesta var skitsnack från min sida,,suck-suck..

men om alla skrev som honom så hade det varit ett dött forum,
,man får nog lära sej att ge ock ta,,i varje fall i ett ideellt sällskap,,

ja köpte den här buren från MUSKATTEN från grekland,,en tredjedel av priset här hemma,,så nu tränar vi teddi inför resan,,hoppas det funkar bra,

ha de gott till MINA VÄNNER!!,

Bilagor

• PA250011.JPG
    PA250011.JPG
    3 MB · Visningar: 2
  • PA250012.JPG
    PA250012.JPG
    3 MB · Visningar: 3
J

Jarn

Guest
Sv: inför vintern

Tänkte ringa o gratta dig för dina 3000 inlägg, men du har ju stängt mobilen...:mad:

T

Teddi

Guest
Sv: inför vintern

nu trivs teddi,,söker själv upp buren,,allt behöver inte tränas upp,,dom sköter mycke själva,ge dom den tid som dom behöver,,,

detta är #currys# bur,
,som nu har kastrerats,,en helt frisk hund
enbart,för sina egna bekvämligheter,,hon hade två andra hanhundar!!! vad säger man,ojojojoj,,ja har träffat både hund---ägare,
,känner mej överkörd som sponsror,,

snacka om personliga problem!! menmen,,för att fortsätta mitt härliga s.k. hundliv så blir jag helt klubblös,,man kan då påstå att jag har inte dessa extremister bakom ryggen längre,,

stänger av denna tråd,,ha de,,

Bilagor

• PA280013.JPG
    PA280013.JPG
    3 MB · Visningar: 0
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen