• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inför Vätternrundan

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
8 grader vid 22,00 hos oss!
Och som de senaste 25-27 åren har vi en skylt vi vägen.
Ett år kom en kille som ville ha en surfbräda, det var mitt svåraste inbyte under de 12 åren jag höll på för fullt med surfingen.
Och vad händer i år?
Vi har ju inga brädor kvar. Återkommer kanske med fler bilder på cyklister i kväll om jag är vaken./susanne

scdsc s sd 063.JPG

K & P Express

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2025
Sv: Inför Vätternrundan

Tack för dom fina bilderna, jag har själv susat förbi Ragglanda med Jönköping i sikte 7 ggr, phuuu för Kaxholmsbacken strax efter Ragglanda... Fast i år är raecern utlånad till blivande (?) svärsonen så gubben slipper att cykla själv! Fast nästa år,,, kanske.

Carina och Jan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1324
Medlemskap
2024

8 grader vid 22,00 hos oss!
Och som de senaste 25-27 åren har vi en skylt vi vägen.
Ett år kom en kille som ville ha en surfbräda, det var mitt svåraste inbyte under de 12 åren jag höll på för fullt med surfingen.
Och vad händer i år?
Vi har ju inga brädor kvar. Återkommer kanske med fler bilder på cyklister i kväll om jag är vaken./susanne

Visa bilaga 28077

Passerade vid halv 6 och då tror jag inte det var några 8 grader. Var en ganska kall natt. Snygga bilder trots att jag inte var med på någon av dem.:)
Jan

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

den skylten är kul,varje år ser man fram mot att få läsa den.Har inte cyklat på några år nu så man kanske skulle satsa på en bräda i stället:yes:

A

Amatören

Guest

Haha! Gillar killen som "liftar" med bilen, det kan väl ändå inte vara tillåtet?

Orkar han inte cykla får han väl köpa en :mcride:

Toppen