Ove & Malin
HBK Medlem
Kom till rastplats Ödeshög 7/9 Dinners i natt kl 0030 (på väg mot Elmia). Vi ställde oss vid ca 6-8 husbilar, trött och ville sova, 0035 kommer det en bil och stannar varvid jag går åter upp och kollar, då är de två st personer ute och lyser runt vid bilarna med en ficklampa, en sitter och vaktar i bilen som är i gång. Efter någon minut så lyser de in mera i en husbil och börjar bryta i dörrlåset, då ringer jag polisen som är 5 mil bort och har ingen möjlighet att komma. Jag tutar intensivt för att väcka de andra i husbilarna utan någon reaktion.
Jag startar och kör efter de som springer till den Röda skoda oktavian som väntar och försvinner därifrån.
Åkte tillbaka till husbilarna och kollade om någon var vaken nu men ingen reaktion. Natten är föstörd så vi åker ner till Elmia och sover.
Förbannade idioter som inte kan låta oss vara!!
Jag startar och kör efter de som springer till den Röda skoda oktavian som väntar och försvinner därifrån.
Åkte tillbaka till husbilarna och kollade om någon var vaken nu men ingen reaktion. Natten är föstörd så vi åker ner till Elmia och sover.
Förbannade idioter som inte kan låta oss vara!!