Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilken bra reklamJag var i pukavik i sommras ock tittade på en ny adria. Han tog sig inte ens tid att titta på min hymer som var importerad så jag sålde min privat men kommer inte att köpa en bil av honom det finns andra handlare som var intresserade att byta in min bil till ett vetigt inbytespris men nu har jag nte det bekymret. Jag har en ny husbil på gång hoppas att det blir av väntar bara på lite mer uppgifter på husbilen.
Markko.
Hej. Var också i Pukavik för att titta på en bil hos honom som jag sett på nätet. Ställde några frågor om den impoterade bilens bakgrund. Vet inte om det var fel på frågorna men jag blev väldigt illa bemött. Åkte till grannen i Bromölla och köpte en likadan. Det köpet kändes tryggt och kommer aldrig att besöka husbilsaffären i Pukavik.
Sören
Hej. Var också i Pukavik för att titta på en bil hos honom som jag sett på nätet. Ställde några frågor om den impoterade bilens bakgrund. Vet inte om det var fel på frågorna men jag blev väldigt illa bemött. Åkte till grannen i Bromölla och köpte en likadan. Det köpet kändes tryggt och kommer aldrig att besöka husbilsaffären i Pukavik.
Sören
Det blir kanske ingen större skillnad på inbytespriset men jag vet att flera handlare prioriterar importerade bilar sist när det gäller service tider.
/Micke