• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Importera via Bilfynd i Helsingborg

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Hej alla glada!
Är det någon som har erfarenhet av att ta hjälp av Bilfynd i H-borg om man vill importera en Husbil från Tyskland? :mh4:

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Importera via Bilfynd i Helsingborg

Hej
Varför dela med dig av vinsten, det är inte svårt att göra själv. Om du söker på detta forum finns det bra beskrivningar om hur man gör. Det finns ett flertal firmor som hjälper till och är bra men dom har en sak gemensamt. De tar bra betalt för sina tjänster och det är inte svårt att göra själv.:)

SEPTPLMC

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
4849
Medlemskap
2022
Sv: Importera via Bilfynd i Helsingborg

Jag har köpt av Bilfynd och har bara gott och säga om dem, bra och snabb service och priser som inte avskräcker. Vad det gäller att importera billigare själv så stämmer det säkert, men fördelen som jag ser det är att om det är något fel på den (vilket man nog kan räkna med att det är på begagnat) så fixar de det utan knorr under 3-månaders garantin. Om det är något lite större fel så kan kostnaden snabbt gå i väg 10-20 kkr och då början egenimporten snabbt att bli mindre lönsam.

Toppen