F
F.d. 24435
Guest
Hej därute i cyberrymden....planerna på att importera en husbil från Tyskland växer sig allt starkare. Tar gärna emot tips på bra handlare i Tyskland, gärna i de norra delarna. Misstänker att det finns många HBK medlemmar som har erfarenheter av detta och som vill/kan dela med sig av detta.
En annan tanke som dyker upp är garanti. Hur fungerar garantin på en hyfsat ny bil som köps i Tyskland?
Jag är intresserad av Niessmann, Hymer och Burstner i första hand men även öppen för andra förslag.
Vill ha en större bil, minimum 7 meter och som skall vara bra isolerad så den tål vårt nordiska klimat.
Någon hat på detta forum erbjudit sin hjälp med kontakter till tyska handlare, jag kan inte hitta detta inlägg. Någon som vet??
Som vanligt, tack på förhand och ha det gott därute i cyberrymden...
En annan tanke som dyker upp är garanti. Hur fungerar garantin på en hyfsat ny bil som köps i Tyskland?
Jag är intresserad av Niessmann, Hymer och Burstner i första hand men även öppen för andra förslag.
Vill ha en större bil, minimum 7 meter och som skall vara bra isolerad så den tål vårt nordiska klimat.
Någon hat på detta forum erbjudit sin hjälp med kontakter till tyska handlare, jag kan inte hitta detta inlägg. Någon som vet??
Som vanligt, tack på förhand och ha det gott därute i cyberrymden...