F
F.d. 25133
Guest
Vi har hittat en Hymer 524 i trakten av Köln,-06 och ca 100" billigare än i sverige.Någon som vet exakt hur mycket jobb (och kostnader) som krävs i Sverige innan den är reg. bes. o klar?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej.
Är oxå påg att ta hem en husbil, hör att det kostar ca13-15000 inklusive "allt".
Hoppas att det går vägen för er.
Ja, mycket möjligt. Gogglade runt lite för någon vecka sedan och då hittade jag lite prisuppgifter inkl. resa färja, övernattning mm mm. har för mig att totalen hamnade på nånstans 13.000. Från vilket år detta var vet jag inte.
Själv intresserad av en Hymer B644 från 01-02, någon som gar erfarenheter om denna bil??
Ja, mycket möjligt. Gogglade runt lite för någon vecka sedan och då hittade jag lite prisuppgifter inkl. resa färja, övernattning mm mm. har för mig att totalen hamnade på nånstans 13.000. Från vilket år detta var vet jag inte.
Själv intresserad av en Hymer B644 från 01-02, någon som gar erfarenheter om denna bil??