• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Import husbil

Dan Gyll

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
15822
Medlemskap
2022
Sv: Import husbil

Hej! Testa fråga på HBK:s facebooks sida. Det är fler som läser där. Hälsn. Dan

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Hur vet du att det är fler som läser där?

Jag tror inte heller att fler läser Facebooksidan eftersom gruppen består av ca 1500 personer och endast en bråkdel är inne samtidigt.

Just nu är det drygt 600 besökare på detta forum, ibland dubbelt så många.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Vet med sikkerhet at jeg ikke ser mer enn maks 20% av innleggene på FB-gruppen og over 90% her på forumet, og resten ser jeg hvilken tråd det er innlegg i. Grunnet variabel kvalitet på internet her down under så det er ikke hver dag jeg rekker stort mer enn eposten. Disse dagene mister jeg alle innlegg på FB - forumet kan jeg pukke opp i en mnd etter ved hjelp av Olästa innlägg.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Hej stefan73, kan bra säga att jag har ingen kännedom om firman du nämner (däremot fler andra), men har god kännedom om Facebook som jag håller mig undan från. Min korta vistelse på FB har fört med sig massor av SPAM med bombardemang av erbjudanden i brevlådan så att jag var tvungen till sisst att "säga upp" all bekantskap med FB och avregistrera mig. Känner inte till HBK medlemmars sammanslutning på FB och kan däremot inte kommentera detta...

Toppen