• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

immeln

F

F.d. 15874

Guest
Vi har varit runt hela sverie snart,och en sväng in i norge
och upp till dalarna sen till öland en vecka,och hem en sväng för gräsklippning,sen iväg igen till Höganäs en natt sen en natt i Ranarp med ett par andra från klubben,
men så ville vi inte åka hem,för det är sista veckan på semestern,
så vi for i väg till immeln och deras camping,och den är hur fin och trevlig som helst
vi står ungefär 5 meter från vattnet,kan man ha ett bättre slut på en underbar semester
jag tror knappast det,enda felet här är att det är väldig seg uppkoppling här,men som sagt vi har semester så vi har gott om tid.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15874

Guest
Sv: immeln

Till denna lilla camping borde alla åka och bara vara och ta det lugnt,här är så tyst och skönt så man glömmer av klockan,bada en liten sväng för det har faktiskt jag gjort i dag 2 ggr och det är mycket kan jag säga när det gäller mig och bada i sverige i sjö vatten,men man laddar batterierna på ett skönt sätt här känns det som,synd att vi ska åka vidare i morgon,får se om jag kan ta mig ett dopp till innan vi far iväg,
men jag tycker att om man vill komma till en liten camping så ska man åka hit jag tror det är 24 platser var av 10 med el och vi hade turen att få en el plats,utanför står husvagnar,husbilar och väntar på att folk ska ge sig av.

Toppen