• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

IGO Navigator

Stengränd

HBK Medlem
Inlägg
2.333
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
11570
Medlemskap
2024
Vet att det skrivits tidigare om detta problem med att texten i iGO vid uppdatering blir minimal, och att även i mitt fall, att GPS mottagaren kopplas ur. Min iPad är av äldre modell, och uppgraderas bara till ett visst läge iOS 9.3.6, med tillägget behöver inte uppdateras, har gjort alla tidigare rekommenderade åtgärder men ingen lösning tycks hjälpa, kan man dra slutsatsen att den gjort sin sista tjänstgöring som duktig navigator ?. Eller finns det hopp?
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.897
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Vet att det skrivits tidigare om detta problem med att texten i iGO vid uppdatering blir minimal, och att även i mitt fall, att GPS mottagaren kopplas ur. Min iPad är av äldre modell, och uppgraderas bara till ett visst läge iOS 9.3.6, med tillägget behöver inte uppdateras, har gjort alla tidigare rekommenderade åtgärder men ingen lösning tycks hjälpa, kan man dra slutsatsen att den gjort sin sista tjänstgöring som duktig navigator ?. Eller finns det hopp?
Har varit i samma sits som du. Två tidigare iPad slutade fungera efter den sista uppdateringen av iGO i juni. Slutade med att jag blev med en ny iPad! Tror tyvärr inte att det finns något hopp om det inte finns någon verklig förståsigpåare som kan komma med bra tips.
Kjell
 
F

F.d. 22252

Guest
I min platta huawei M5 kan jag ta tillbaka den ursprungliga installationen som den var när den installerades först utan uppdateringar, finns en mapp där alla appar ligger som visserligen tar en massa plats men är bra att ha. Går att göra i en meny där man får frågan. Jag tycker detta är jättebra om man behöver backa bandet . Jag vill inte gärna betala för något och plötsligt vara en ofrivillig Beta testare. Borde ju finnas på IOS också?
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.897
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
I min platta huawei M5 kan jag ta tillbaka den ursprungliga installationen som den var när den installerades först utan uppdateringar, finns en mapp där alla appar ligger som visserligen tar en massa plats men är bra att ha. Går att göra i en meny där man får frågan. Jag tycker detta är jättebra om man behöver backa bandet . Jag vill inte gärna betala för något och plötsligt vara en ofrivillig Beta testare. Borde ju finnas på IOS också?
Tror inte att det finns. Hade ju varit enkelt att ”backa” annars!
Kjell
 
Toppen