• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Igo igen

Sanddammaren

HBK Medlem
Inlägg
874
Kommun
Varberg
HBK-Nr
172
Medlemskap
2024
Hej! Skaffa en egen Ny iPad, det gjorde jag och inte ångrat en sekund. Skönt att kunna uppdatera o ha fungerande mobilt id och bankappar. Dyrt? Ja men en iPad håller länge och har uppdateringar rätt länge oxå.

Hälsningar Sanddammaren
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.896
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Hej! Skaffa en egen Ny iPad, det gjorde jag och inte ångrat en sekund. Skönt att kunna uppdatera o ha fungerande mobilt id och bankappar. Dyrt? Ja men en iPad håller länge och har uppdateringar rätt länge oxå.

Hälsningar Sanddammaren
Min navigationsipad är från 2011 och har fungerat bra fram till nu. Min senaste från 2014, som jag planerat att pensionera till ny navigationspadda, klarar ju inte heller av Igo även om den i övrigt fungerar perfekt. Då återstår väl bara att krypa till korset och erkänna att teknikutvecklingen har hunnit ikapp mig och att det blir till att investera i en ny padda.
Kjell
 
F

F.d. 22252

Guest
Har Android 2 telefoner och 2 surfplattor, jag har laddat ner IGO till alla via min dator pc.
Har fungerat sista telefonen fick jag vänta en vecka på innan testversionen gått ut sen var den godkänd.
Bästa appen största problemet är att den kan tappa ljudet ibland.
 

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Kanske en dum fråga, men kan man ha iGo i Mack Book och använda den som i iPad? Upptäckte nu att det inte finns i App Store. Så det var en dum fråga.
 
Senast ändrad:

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.817
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Trodde jag skulle kunna ladda ner Igo på min frus nya padda. Men då hon har annat apple-id, och jag inte vill betala en gång till, så funkade det inte.
Kjell
Logga ut henne från AppStore och logga in dej själv, ladda ner IGO, logga ut och logga in henne igen i AppStore.
Enda nackdelen är att du måste ange ditt lösenord för ditt iCloudID varje gång du ska uppdatera appen sedan. Men den frågar efter det, så det är enkelt.
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.896
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Logga ut henne från AppStore och logga in dej själv, ladda ner IGO, logga ut och logga in henne igen i AppStore.
Enda nackdelen är att du måste ange ditt lösenord för ditt iCloudID varje gång du ska uppdatera appen sedan. Men den frågar efter det, så det är enkelt.
Tack för ett mycket bra tips! Skall testa.
Kjell
 

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Som jag skrev tidigare är Igo inte rolig i min Ipad. Vilken annan gratis navigations app med svensk text och offline, är bäst? Har ej simkort i
Ipaden. Makens gamla TomTom måste även den bytas ut. Han håller på och letar efter en ny sådan.Garmin eller TomTom. Mycket att fundera på i detta ämne just nu.

Marjatta
 

elsebo46

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
24412
Medlemskap
2024
Är det någon mer som tycker att det nya tangentbordet i IGO är dåligt efter senaste uppdateringen i juni, man har tagit bort å,ö,ä och lagt dom under en annan tangent, eller är det jag som missat något i inställningar?
 

KOKKAKI

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Är det någon mer som tycker att det nya tangentbordet i IGO är dåligt efter senaste uppdateringen i juni, man har tagit bort å,ö,ä och lagt dom under en annan tangent, eller är det jag som missat något i inställningar?
Förstår inte varför dom ändrat. Nu är det problematiskt att skriva särskilt Å o Ä
 
Toppen