• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Idyll på Öland

Gert O.

FD HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
3579
Medlemskap
2022
Hej alla glada HBK:are! Befinner oss just nu på Ölandoch jag säjer bara: Gräsgårds Hamn!! Så mysigt. Har handlat makrill och räkor som vi käka till lunch, toppen! Och Du, bara 50 kr/dygn kostar idyllen. Vi tackar de som tipsat och lagt in på hemsidan. Kanon!!
Så kör Ni runt på Öland och inte har varit här kom hit! Jag bjur på en Whisky i kväll.
Hälsningar
Ulla o Gert
HBK 3579

T

Teddi

Guest
Sv: Idyll på Öland

Hej alla glada HBK:are! Befinner oss just nu på Ölandoch jag säjer bara: Gräsgårds Hamn!! Så mysigt. Har handlat makrill och räkor som vi käka till lunch, toppen! Och Du, bara 50 kr/dygn kostar idyllen. Vi tackar de som tipsat och lagt in på hemsidan. Kanon!!
Så kör Ni runt på Öland och inte har varit här kom hit! Jag bjur på en Whisky i kväll.
Hälsningar
Ulla o Gert
HBK 3579

hallå gert,,,ja satt också där för nån vecka sen ock skulle bju på whiskey,,,ingen dök upp,,men ja va inte lessen för de:D

vi skulle haft dessa priser på fastlandet,, har du lust o hälsa till maj-britt,,

från ove med golden retriver,,,hon säljer fisken,,,
hon ställde upp på ett föredömligt sätt
tack,,,,teddi,,

Toppen