Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Ja, man kan bära sig dumt åt på alla vis, men jag har nog tagit priset idag...vet inte om jag har blivit extra snurrig i skallen i julruschen, men i morse lyckades jag med, då jag snabbt skulle vända mig om och gå ut från tvättstugan och in i köket, att på ett totalt oförklarligt sätt springa rakt in i ett överskåp med världens smäll, och har nu en STOR snygg knallblå bula mitt i pannan....maken frågade mig vad jag gjorde, och jag kunde inte riktigt förklara hur det gick till, men ont gjorde det iallafall...
...och detta är husbilens fel, för jag kom plötsligt på att vi har glömt att tömma färskvattnet på husbilen, och här är ju frostgrader även här nere på västkusten, och det var när jag kom på detta i morse som jag tvärvände i tvättstugan och sedan kolliderade med inredningen, så hade vi inte haft husbil hade jag inte haft en stor värkande bula i pannan nu ikväll...
Men nu är vattnet iallafall tömt, fick sätta på gasolvärme+värmefläkt så vattnet i tanken tinade upp och gick att tömma!
Bulan försvinner väl vad det lider...
/Annette
...och detta är husbilens fel, för jag kom plötsligt på att vi har glömt att tömma färskvattnet på husbilen, och här är ju frostgrader även här nere på västkusten, och det var när jag kom på detta i morse som jag tvärvände i tvättstugan och sedan kolliderade med inredningen, så hade vi inte haft husbil hade jag inte haft en stor värkande bula i pannan nu ikväll...
Men nu är vattnet iallafall tömt, fick sätta på gasolvärme+värmefläkt så vattnet i tanken tinade upp och gick att tömma!
Bulan försvinner väl vad det lider...
/Annette