• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Idag åker vi??

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Godmorgon
Fin morgon solen är på väg upp.Sitter och väntar på Kerstin så att vi kan komma iväg.Denna helg blir det Borensberg Götakanal.

Fin morgon hälsningar Dennis.:spinny:

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Sv: Idag åker vi??

Jag ska städa huset i väntan på att Kjell kommer hem från jobbet. Sen ska vi åka till Ullareds camping på en träff med andra Laika ägare. Vi blir runt 25 husbilar, det ska bli kul. Solen lyser och humöret är på topp!
I morgon blir det troligvis en liten tripp in på Gekås:)
Kör försiktigt och va rädda om varandra!
Catrin

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Det låter härligt , själv tillbringar jag dagen i garaget och byter bromsar på "Ådin" samt skall jag byta stötdämpare på en jobbarkompis bil och detta medans frugan jobbar .

Har ni svängen förbi Falköping så kanske jag får bjuda tillbaka på lite kaffe/fika .

F

F.d. 52994

Guest

Idag åker jag från Piteå till Stockholm och vidare till Alicante och Bolnuevo för att hämta hem husbilen. Det skall visst bli runt 26 gr där till veckan:msn_sun::msn_sun::msn_sunglasses:

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Nyss hemkommen från en natt på parkeringen vid Långholmen, Åt på värdhusets pub i går kväll, Mysigt att se alla som börja lägga i sina båtar.

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026

Ja i dag åker vi till Danmark för att leta cacher (Geocaching)

Kan bli lite tankning i DE.:)
Åke ochWania.
Just nu i Mariestad.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Idag lämnade vi den fina ställplatsen i Smögen och har nu hamnat i gästhamnen på Ökerö bland alla som jobbar och filar på sina båtar inför sjösättningen. Kan tro att detta kan vara en fin ställplats när alla båtar försvinner från kajen. Vi har i alla fall trevligt sällskap av ett annat HBK par. Hela helgen har solen lyst från en klarblå himmel - lite blåsigt men gott om man hamnar i lä.

Ha en fortsatt skön helg!

Senast ändrad:
F

F.d. 25142

Guest

Jag ska städa huset i väntan på att Kjell kommer hem från jobbet. Sen ska vi åka till Ullareds camping på en träff med andra Laika ägare. Vi blir runt 25 husbilar, det ska bli kul. Solen lyser och humöret är på topp!
I morgon blir det troligvis en liten tripp in på Gekås:)
Kör försiktigt och va rädda om varandra!
Catrin

Det hade varit kul att få veta att en Laikaträff ordnats!:(

Toppen