• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ibland kan man behöva ett gott råd utifrån

F

F.d. 55334

Guest
så inte känslorna springer iväg med en.
Jag har - troligen - en möjlighet att byta min Ford Focus halvkombi 2005 automat tonade rutor drygt 10 000 mil mot en Peugeot Boxer högskåp 2006 ca 19000 mil om jag minns rätt och lägga 30 000 eller något mindre emellan. I så fall som ersättning för Skramlan (inte inbytesobjekt) och som min enda bil (häpp, jo vi har en till i familjen men den är inte min).
Skulle någon seriöst överväga en sådan affär? (m inte Jappe har hunnit iväg till Kroatien skulle jag gärna vilja höra hans åsikt.)
Ha det gott!
Agneta W :oops:

F

F.d. 55334

Guest
Sv: Ibland kan man behöva ett gott råd utifrån

och nu har jag fått det, tack Jappe och lycka till på resan i sinom tid.

Ha det gott!
Agneta W

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

och nu har jag fått det, tack Jappe och lycka till på resan i sinom tid.

Ha det gott!
Agneta W

Tack, jag försökte så gott jag kunde men jag är ingen "bilmänniska", egentligen. Frågan är om Boxern är husbilsinredd eller inte! Det har en avgörande betydelse för priset!

Det finns nog många här som har bättre kunskaper i det här ämnet än jag!

Jappe

F

F.d. 55334

Guest

Icke, Jappe,
det du bidrog med var känsla för bilen som sådan,
resten kan jag tänka mig själv.
Så jag tackar än en gång och önskar er en underbar resa i de trakter jag älskat mest (bortsett från Sverige förstås).
Agneta W

Toppen