• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ibland hittar man rätt forskare

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Ibland hittar man rätt forskare

Det skall vara av god kvalitet och lagom mycket varje dag. Då lever man nog för evigt:D

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Att man ska undvika snabbmat, socker och halvfabrikat är ju självklart numera, men choklad? Jag gick upp 6 kg på Guldnougat på lika många veckor. Nu måste jag antagligen konsultera en psykoterapeut för att bli av med beroendet!

Jappe

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Du behöver ju inte äta choklad fullproppad med socker.

Beskrivning: Originalet i ny tappning, ny design och form. Cloettas Guldnougat - smaken är exklusiv, precis som konsistensen. Guldnougat tuggas inte, den smälts och avnjuts långsamt. Det är Cloettas näst äldsta varumärke Guldnougat började tillverkas så tidigt som 1913.

Ingredienser: socker, hasselnötter (24%), kakaosmör, kakaomassa, emulgeringsmedel (solroslecitin), skummjölkspulver (0,2%), arom.

Näringsvärde: Tillagningsstatus: Ej tillagad
Basmängdeklaration: 100 Gram
Energi 2300 kJ
Energi 550 kcal
Fett 34 g
varav mättat fett 12 g
Kolhydrat 55 g
varav sockerarter 53 g
Protein 4.50 g
Salt 0.10 g

Allergiinfo: Innehåller: Hasselnöt
Innehåller: Mjölk

Innehåller:
Produkten innehåller det angivna allergenet.

Varumärke: Guldnougat

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det är inte svårt att välja mellan Marabou och Cloetta längre!

Mondelez har köpt Marabou, ökat reklamen, försämrat innehållet och påbörjat prishöjningen.

Aladdin avslöjar tydligt bolagets affärsmoral! Ta bort trillingnöten m.m. Skäms!
Nougat ersätts av något obestämt ämne med viss toffeekaraktär m.m. Vissa påstår att konsistensen i pralinerna numera beror på tillsats av bl.a. uppblött sågspån!

Jappe

Conny & Ingmari

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
11119
Medlemskap
2025

Och Cloetta köpte vårt fina Kalmar Chkladfabrik Röda Ugglan och lade ned den så numer kan jag inte köpa Cloetta heller..
Bodde i Kalmar i över 30 år...
Får åka till lokala godis tillverkarna i Mönsterås och Timmernabben numera, hi hi
Conny J

Toppen