• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

I väntan på våren...!

F

F.d. 25194

Guest
Sv: I väntan på våren...!

Hej ser att Du har samma sorts Honda som vi har.Vi har varit i Kroatsien flera år med denna,går mycket billigt ett gott val. Hälsningar 4829 Jakobsson

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej markko den ser bra ut stora hjul skall du hänga den bak på någon ställning kan du visa bild funderar okså på en skoter bak men vet ej hur jag skall göra hur mycket väger den skulle vara kul att veta mvh håkan ,r

F

F.d. 53061

Guest

Hej Håkan!
Så här ser stället ut, det ska även sitta en stolpe rakt upp på mitten som man fäster skotern i. Mitt ställ sitter på draget, men om du inte har drag så finns det liknande ställ att köpa som sätts fast i rambalkarna. Jag har också monterat på en extra aluminumramp med belysning som syns på bilden.

MC-ställ-1.jpg

MC-ställ-2.jpg

MC:n väger 105 kg. Man måste ju förstås tänka på lastvikten, men jag har vägt om husbilen efter att ha bytt fjädrar till dubbla fjädrar, så nu får jag lasta 620 kg.
Markko :cat:

Toppen